ماندن در صدر بدون یار خارجی و با بازیکنان جوان، مهم بود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنیدبا تسکر از سایت ورزش3.
بازدید : 234
نویسنده : m.k.sh

جواد رحمتی ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست 77 بر 67 مقابل نفت آبادان در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی کردن مقابل نفت آبادان که دو بازیکن خارجی و سه ملی پوش خوب دارد، بسیار سخت است و از سوی دیگر آنها در زمین خود بازی می‌کردند. با این شرایط آنها دست‌شان برای تعویض‌ها باز است.

وی ادامه داد: بازیکنان ما تمام تلاش خود را در این بازی انجام دادند و اگر اختلاف به وجود آمده در ابتدای بازی را کنار بگذاریم، بعد از آن پایاپای پیش رفتیم. از سوی دیگر توپ‌هایمان هم با بدشانسی به امتیاز تبدیل نشد.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدُر در مورد اینکه تیمش پرتاب‌های سه امتیازی زیادی را دریافت کرد، گفت: انها تیم شوت‌زنی هستند و در آنالیزهایی هم که داشتیم به این موضوع فکر کردیم. جمشیدی، آرن داودی و حتی خارجی‌های آنها خوب سه امتیازی می‌زند.

رحمتی‌پور با اشاره به حلقه‌های سالن آبادان عنوان کرد: حلقه‌های تخته آنها یک مقدار کلفت تر از حلقه‌های دیگر سالن‌ها بود و بازیکنان ما هم با توجه به اولین تجربه‌شان در این سالن دچار مشکل شدند.

وی در مورد اینکه تیمش با این باخت صدر جدول را هم از دست داد، گفت: به هرحال برای تیمی که جوان است و خارجی ندارد، ماندن در صدر به نوعی به بازیکنان اعتماد به نفس می‌داد و دوست داشتیم در رده نخست بمانیم.

سرمربی شیمیدُر در پاسخ به این سوال آیا که نبود یار خارجی روی نفرات داخلی‌تان فشار نمی‌آورد، گفت: صد در صد فشار می آورد، البته این موضوع چندان هم بد نیست و بازیکنان داخلی‌مان اعتماد به نفس پیدا می‌کنند. در هر صورت باشگاه فعلا برای جذب یار خارجی برنامه‌ای ندارد. نمی‌دانیم تلاش با بازیکنان جوان برای کسی مهم است یا نه، اما برای خودمان اهمیت زیادی دارد.



:: موضوعات مرتبط: بسکتبال , ,
:: برچسب‌ها: بسکتبال ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: